Program


L-V: 9:00 - 19:00
S: 9:00 - 15:00
D: INCHIS

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Prima noastră participare la un târg de profil.

BIFE-SIM. O alăturare de litere fără niciun sens, acum aproape 4 ani, când noi abia pășeam în lumea antreprenoriatului și habar nu aveam ce vom face pe viitor. Aveam un spațiu, o idee – aceea de a face perdele și draperii la comandă și…cam atât. Nu știam cum vom face asta, pentru cât timp, dacă o să meargă sau dacă nu. Însă ne pusesem în minte că oricum ar fi, vom face tot ceea ce este omenește posibil ca să iasă bine.

Ușor ușor, ne-am rafinat ideile și ne-am gândit să intrăm pe un făgaș foarte specializat, începând să învățăm tot ceea ce se poate ști despre acest domeniu, fie din cărți, fie încercând și greșind la scară mică și apoi mare, fie mergând la târguri de profil. Începând cu anul 2014, am început să vizităm, în fiecare an, la începutul lunii ianuarie, târgul Heimtextil, organizat în Frankfurt, acesta fiind cel mai mare târg pentru textile de casă din lume, locul de unde se dă ora exactă în acest domeniu.

Atunci ne-am pus pentru prima oară întrebarea: ”Cum ar fi dacă….?” am expune și noi, cândva, la un târg de genul acesta, undeva, măcar în țara noastră? Bineînțeles, ne-am dat două palme să ne trezim, gândindu-ne că acel moment va fi undeva departe, când vom fi și noi în rândul marilor producători/retaileri din domeniul decorațiunilor pentru casă cu cifre de afaceri de milioane de euro.

Însă momentul acela utopic a venit mai repede decât ne așteptam, când, la început de 2017, scriindu-ne lista cu planuri pentru anul ce abia venise, acest târg, BIFE – SIM (Bucharest International Furniture Exhibition sau Salonul International de Mobilă București) era scris cu litere mari în capul listei.

Primele 9 luni din anul acesta au trecut pe nesimțite, timp în care ne-am ocupat simultan de clienți și de organizarea evenimentului, sperând că vom face o figură frumoasă acolo și că publicul va fi încântat.

Check-listuri peste check-listuri, îndoieli privind dimensiunea spațiului – circa 20mp, ce marfă să luăm, cum vom putea transmite exact ceea ce facem? Cum vom putea da încredere și valoare oamenilor? Dacă ne vom face de râs? –  aceste griji ne frământau zi și noapte.

Însă am fructificat timpul rămas la maxim și iată-ne ajunși în dimineața zilei de 11 septembrie, Luni, mergând împreună cu echipa la Romexpo pentru a vedea repartiția standului și pentru a face un brainstorming ( care a durat o zi întreagă) despre cum va arăta standul. Ajunși acolo, am avut parte de un șoc. Toate lucrurile erau în regulă, numai că tot ceea ce ne planificasem acum părea o stupizenie, deoarece ideile încetau să apară și toate proiectele schițate sau nu pe hârtie păreau că nu își au locul acolo.

După o gură maaare de aer, ne-am apucat să desenăm standul în care ne aflam și să vină fiecare cu câte o idee. Această ”ședință” a durat aproape toată ziua, iar la un moment dat devenisem frustrați că toată lumea în jurul nostru știa ce are de făcut, numai noi stăteam pe loc. Însă atunci mi-a venit în minte citatul lui Lincoln care spunea Daca as avea 9 ore la dispozitie sa tai un copac, mi le-as petrece pe primele 6 ascutindu-mi toporul.”  Așa că până la finalul zilei ne liniștisem știind că marți avea să fie o zi plină, însă vom ști exact ce avem de făcut.

Zis și făcut, am plecat la Ploiești și am încărcat duba cu tot ceea ce trebuia adus la Romexpo. Marți dimineață la 8:30 descărcam toată recuzita necesară. După mai bine de 12 ore de muncă, standul era gata. Eram în al nouălea cer. Era ireal că 6 mâini și 3 creiere reușiseră să împodobească un schelet metalic atât de frumos.

Însă nu ne-am lăsat copleșiți de acest lucru și ne-am setat mințile pentru 5 zile de interacțiune cu oameni pe care nu i-am mai văzut, într-un oraș și într-un loc străin. Aveam să descoperim că dinamica târgului este alta decât cea a showroom-ului, a terenului propriu. Au urmat 3 zile ușurele, miercuri/joi/vineri, deoarece erau încă zile lucrătoare și am avut parte și de momente de relaxare, în care fie făceam live-uri din timpul evenimentului, fie postam poze pe pagina noastră oficială, încercând să transmitem cât mai mult din energia noastră din acele momente.

Dacă primele 3 zile au fost mai liniștite pentru toți expozanții, sâmbătă și duminică abia am avut timp să ne tragem sufletul, standul nostru fiind asaltat de vizitatori doritori să ne cunoască, să ne povestească despre problemele pe care le au încercând să își decoreze ferestrele, iar noi să le povestim despre scurta noastră istorie și despre planurile pe care le avem, iar unul dintre aceste planuri este bineînțeles deschiderea unui showroom în București.

Dacă aș putea rezuma într-o singură frază toată această experiență aș spune așa: Păcat că nu s-a întâmplat mai devreme, dar noroc că avem mult timp de acum încolo să repetăm această experiență uimitoare!

În încheiere, aș vrea să spun ce a însemnat BIFE 2017 pentru OANA în cifre:

  • peste 1200 de vizitatori la standul nostru în 5 zile
  • peste 50 de comenzi
  • primul și singurul magazin de profil din județul PH care expune la BIFE 2017
  • singurul magazin de profil ce nu aparține unui lanț/franciză care expune la BIFE 2017
  • probabil cea mai tânără companie expozantă la BIFE
  • primele 5 live-uri pe facebook pentru noi, oferind content video gratuit.

Acestea fiind spuse, să ne revedem cu bine și în 2018, cu un stand mai mare și mai frumos și, să sperăm că și cu un showroom în București cât de curând!

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Spune-ne parerea ta